Läsehistoria

Jag skrev precis igår att jag startat om mitt bokliv nyligen och med det menar jag att jag inte tidigare skrivit ner vad jag läst. Dessutom har jag riktigt taskigt minne, jag har glömt massor av böcker vilket känns lite sorgligt men å andra sidan finns ju en chans att jag upptäcker dem igen.

Ibland snubblar jag över en titel som jag vet att jag har läst, jag tänkte att jag skulle ta och skriva upp dem nu, bara för att, ni vet, listor så där, statistik. Jag gömmer dem längst ner på min lästa böcker-sida. Men jag hoppar över hästböckerna och börjar nån gång strax efter dem.

Kommentera

