Bokbloggsjerka 2-5 november

Dags för veckans bokbloggsjerka igen:

Vad ska du ägna dig åt för bokliga aktiviteter under Halloweenhelgen?

Är det Halloween nu då? Jag har aldrig haft vare sig intresse eller engagemang att reda ut det där. Jag var för stor när Halloween kom till Sverige och har aldrig anammat den nya traditionen. Dessutom brukar jag fylla år kring allhelgona så det räcker med det! :-)

Jag har som vanligt många järn i elden men endast ett fåtal hinner bli smidda. Förutom att fila på 12 utvecklingssamtal (inte så bokligt men åtminstone pappersrelaterat) så ska jag skumma igenom Läs- och skrivsvårigheter och lärande i matematik för att tycka något om vad som står där i och helst läsa halva Rika matematiska problem och göra samma sak med den. Dessutom har jag som vanligt x antal recensioner till Barnboksprat att skriva och jag har två obloggade böcker till denna blogg. Ovanpå det vill jag hemskt gärna fortsätta läsa i Havsmannen och kanske titta på en skolrelaterad föreläsning. Sen så ska jag ju faktiskt fylla år också.

Min sambo tror att jag ska bli utbränd snart. Vad tror ni?

26 svar till “Bokbloggsjerka 2-5 november

  1. En fullspäckad helg låter det som!

  2. Det låter som om du inte kommer att få problem med att få tiden att gå åt:) Grattis i förväg!

  3. Klart att det är Halloween! Gillar den här helgen mycket mer än jul/påsk/midsommar/nyår och allt annat. Den här är inte lika överskattad.. Och vill man inte klä ut sig så kan man alltid ägna högtiden åt de döda, fint tycker jag.

  4. Firar aldrig Halloween. Ser att du hade fullt upp!

  5. Det verkar ju inte vara någon överhängande risk att du blir sittande och får långtråkigt i helgen iaf ;)

  6. Det kan kanske vara dags att stanna upp och andas lite :) Men bara man trivs så blir man nog inte utbränd så lätt.

  7. Vilken hädelse att välja matematik framför Vallgren. Grattis i förskott i alla fall!

  8. Var försiktig med din hälsa mitt uppe i allt! Hoppas du får några små pauser emellanåt. Trevlig helg!

  9. Det låter som en fullspäckad helg! Hoppas att du hinner med allt :)

  10. Stackare, vad du verkar ha mycket att göra. Men om det är roliga saker förstås.

  11. Inga problem med att få tiden att gå, låter det som :) Jag borde också skriva lite recensioner -ligger en bit efter…

  12. Oj, du vet att det bara är två dagar i en helg, va? ;) Skämt åsido, jag hoppas du får läsa lite Vallgren mellan matteläsningen, och att du får en bra födelsedag!

  13. Låter som du har lika lugnt och rogivande i helgen som jag ;)

Kommentera

