Nystädat nattduksbord

Min boktrave med olästa böcker som jag hade på nattduksbordet började bli ohälsosamt ostadig. Ungefär som ett bättre fyllo som tål myyyycket alkohol men ändå inte hur mycket som helst. Plötsligt blir det för mycket och hen ligger där på marken i en stor hög.

Nu ville inte jag riskera att bli väckt av ett tjog böcker i huvudet så jag förpassade helt enkelt merparten ut i biblioteket här hemma och behöll de pågående och de som måste läsas snart/helst nyss. Då har jag redan stoppat ner Ett ufo gör entré i väskan och låtsas inte om de många utmaningar jag har dragit på mig.

Visst blev det fint?

20121023-213204.jpg

8 svar till “Nystädat nattduksbord

  1. Tjusigt! Skönt att ha ett bibliotek att förpassa dem till, det har jag med. Dock borde jag organisera dem på något sätt, som det är nu stoppar jag in dem i vanliga hyllan och där kan de lätt glömmas bort…

  2. Vad fint det blev! Ibland behöver man verkligen organisera lite! :)

  3. Tycker att man organiserar om bland böckerna hela tiden. Ändå är man aldrig riktigt nöjd:)

  4. Fint. Ser att du har några godbitar där;-)

Kommentera

