Växande läshögar är det bästa!

Visst kan det kännas stressigt ibland när man vill läsa många böcker samtidigt och vissa kanske har ett särskilt pockande utläsningsdatum men det är en skön känsla att högen aldrig sinar. Däremot ska jag nog flytta in min hög i bokhyllan snart innan den rasar ner över mig.

Igår kom ju äntligen mitt alldeles egna ex av Betvingade som jag ska låsa in mig med fr.o.m. imorgon kväll. Tillsammans med den fick jag också en Överenskommelser-pocket och jag har inte bestämt exakt vad jag ska göra med den ännu. Jag gav nämligen bort mitt första ex till en vän som jag tyckte skulle läsa den. Därefter köpte jag såklart ett nytt ex av denna fantastiska bok att ställa i hyllan för jag kan då rakt inte tänka mig att leva utan den! Idag kom också Amatka och I dödsskuggans land från underbara MIX Förlag. Som grädden på moset var det även dags för nya Vi läser.

20120925-214057.jpg

Kommentera

