En modig presentköpare

Igår skulle jag bjuda några kollegor på mat. De var högst förväntansfulla då jag gång på gång uttryckt att jag inte kan laga mat. Nu fick de faktiskt mat, som jag lagat, så visst vet jag hur man använder en stekpanna och en skärbräda men det är inte en av mina styrkor i livet. Jag är högst osäker och feg i köket och jag tycker inte heller att det är särskilt kul.

Mina trevliga kollegor hade en hoper gåvor med sig, det fanns både vin, sylt och choklad så det var bara en divan som saknades. En av dem var också modig nog att köpa en bok till mig.

20120826-115403.jpg

Det var ett fantastiskt bra val men dessvärre något som redan stod i min bokhylla.

20120826-115435.jpg

Som tur är går det såklart att byta den så jag får se vad det blir istället. Om jag håller mig några dagar kan jag faktiskt byta den mot trean som ju släpps på pocket i september.

Kommentera

