En göra mig lycklig-relaterad bok

6 En bok som har har med en onödig sak som gör mig ”lycklig” att göra

Det här var lite knivigt tyckte jag. Ingenting som har förmågan att få mig att under mitt enda liv här på jorden känna mig lycklig kan vara onödigt. Jag gick igenom alla mina böcker och alla barnens böcker och var på väg mot sambons böcker när jag tittade en gång till i min egen bokhylla. Då kom jag på något som för allt i världen inte är onödigt men heller inte livsuppehållande: bra musik (inte dålig musik, dålig musik får mig att bli kanske inte olycklig men vansinnigt irriterad)

Jag ber om ursäkt för att denne eminente sångare röker på bilden. Det är en dålig vana som jag absolut inte rekommenderar.

20120815-204646.jpg

Kommentera

