En efterlängtad sysselsättnings-relaterad bok

4 En bok som har har med något jag ser fram emot att göra

Även om jag njuter för fullt av att ha lediga kvällar och helger just nu så ser jag ändå fram emot starten av tredje terminen på lärarutbildningen som jag går. Den här terminen ska vi läsa matematik och det ska bli riktigt roligt!

20120812-170458.jpg

4 responses to “En efterlängtad sysselsättnings-relaterad bok

  1. Vad kul att du läser till lärare, vilka årskurser/ämnen?
    Jag läste själv till förskollärare direkt efter gymnasiet men hoppade av efter ett år och började om på nytt.

  2. Den bokhögen känner jag igen från mitt lärarlyft i matematik förra året. Matte för yngre är så roligt att jobba med!

Kommentera

