Välfylld bokbytarhylla på Kyrkogårdsön

Den här dagen har spenderats på Kyrkogårdsön där vi utforskade Siaröfortet. Det var otroligt spännande för de bägge sönerna och intressant för oss vuxna också. På öns vandrarhem tog vi en fika innan vi gick ner i fortet och vi chillade i deras soffa framför Dunderklumpen medan vi väntade på båten hem. I det rummet fanns en otroligt välfylld bokbytarhylla och det fanns några böcker i caféet också. Det mest intressanta jag hittade var Flicka med pärlörhänge som jag inte läst och sedan fanns ett ex av sprillans nya Om man håller sig i solen. En bok som jag åtminstone varit intresserad av men sedan jag läst några recensioner tvekar jag lite. Den enda bok jag hade med i packningen var sambons ex av Kallocain och jag tyckte inte det var så snällt att byta bort den även om jag har e-boken också.

20120808-221310.jpg

20120808-221333.jpg

20120808-221359.jpg

Kommentera

