Bokbloggsjerka 20-23 juli

Dags för veckans bokbloggsjerka igen:

Om du fick välja, vilka böcker skulle du vilja se publicerade redan IDAG och varför?

Idag åker mina barn till deras pappa och av två veckors härlig semester återstår endast en smått ångestfylld helg innan jag på måndag börjar arbeta igen. Jag har förvisso en veckas semester kvar i augusti men det jag hade behövt i helgen för att fly undan verkligheten vore ett tidigt ex av Simona Ahrnstedts Betvingade som ju kommer väldigt snart. Efter den hade jag velat läsa Thåströms självbiografi, om han bara hade skrivit någon.

19 responses to “Bokbloggsjerka 20-23 juli

  1. Thåströms självbiografi hade ju varit något :)

  2. Ja Thåströms biografi hade inte varit helt fel att läsa om det kom någon! :)

  3. Kan bara hålla med, Thåström får se till att skriva den där boken! :)

  4. Vi får starta en lobbygrupp för att få Thåström att skriva.

  5. Thåströms självbiografi vore verkligen intressant, men han verkar vara rätt ”hemlig” av sig så det är kanske inte så troligt att det blir något…

  6. Åh! Jag hade inte koll på att Ahrnstedt hade en ny på gång! Jag älskade Överenskommelser och kommer garanterat att lägga vantarna på Betvingade så fort den dyker upp!

  7. Betvingade har jag spanat in…

  8. Det återstår att se…..

  9. Hej fin blogg ! Jag har ganska nyss också startat en blogg om böcker ! Kika gärna in :)

  10. Betvingade låter spännande.

  11. En facebook grupp kanske? :) Vi som vill att Thåström….

Kommentera

