Dagen D

Dagen D som i decision av vilken deckare jag ska läsa. Jag har en schablonbild av att deckare är lite tråkiga så jag har utmanat mig själv att läsa en deckare i år. Deckare ska ju läsas på sommaren och eftersom det inte verkar bli mer sommar än så här så fattade jag idag ett beslut. Jag har tidigare bett om hjälp med att välja deckare och det vinnande tipset blev… Mörk Jord av Belinda Bauer som Linda tipsade om. Nu säger hon i och för sig att den inte är stereotyp och egentligen är det en sådan som jag borde läsa men nu har jag enhälligt bestämt mig för denna! Den är redan reserverad på biblioteket så nu är det bara att vänta och se om något av de 34 exemplaren hinner hem till mig innan sommaren, med de tillhörande generösa sommarlånen, är över.

Kommentera

