Läslistefylltpå

Idag kom äntligen min bokvinst i form av Skuggland och dessutom låg Jellicoe Road i postfacket. Den ingår ju i min Ungdomsboksutmaning men jag ska också vara med och bloggbokprata lite om den med enbokcirkelföralla m.fl.

Jag har även idag fått klart för mig vad boken hette som vi ska läsa till nästa bokcirkel. Slutna rum av Jennifer Egan, min beskrivning av den igår var nog inte helt dum nu när jag läser om den. Mina bokcirkelvänner undrade hur många boklistor jag har egentligen. Vadå’rå? :-)

Kommentera

