Gratis Kallocain

enligt O vidareförmedlade igår tips från Bokbiten om billiga noveller på iBooks. Vad som gjorde mig än mer glad var tipset om en gratis Kallocain! Det är en bok jag verkligen velat läsa länge nu och jag funderade på att ha den med bland mina sommarklassiker men jag avstod då jag inte hade den hemma. Nu är det bara att klämma in den också! Dessutom är den ju faktiskt grön också!

4 responses to “Gratis Kallocain

  1. Den blir nog en av mina Sommarboken också. Har också 1984 hemma så en kombo hade varit kul.

  2. Kalocain har jag inte läst på väldigt många år. Det vore kul att läsa den igen.

Kommentera

