Bokbloggsjerka 11-14 maj

Dags för veckans bokbloggsjerka igen:

Upptäckte du någon ny författare under förra året som du kan berätta lite om? 

Jag har redan nämnt denne man många gånger, bl.a. på jerkan som handlade om årets bästa debutroman. Författaren i fråga är kanadensiske Andrew Davidson och boken han skrivit är Gargoylen. Det är en fantastisk historia och jag kommer att kasta mig över nästa bok, om det blir någon mer, som han skriver. Så är det bara.


14 svar till “Bokbloggsjerka 11-14 maj

  1. Är det delvis fantasy? Eller bara dåtid?

    • Hm, det är inte bara dåtid men fantasy vet jag inte om jag skulle kalla det. Det är helt enkelt beroende av läsarens tolkning av historien hur du väljer att etikettera boken. ;-)

  2. Och jag säger också som jag brukar, att jag väntar ivrigt på nästa bok, om den kommer.

  3. Ibland, eller för det mesta, så funkar det där med utnötningsmetoden. Om man säger något tillräckligt ofta så fastnar det till slut :)

  4. Gargoylen har jag hört talas om. Ska nog kika lite närmare på den :)

  5. Låter intressant

  6. Leah Alexandra

    Gargoylen står fint i hyllan. En dag, så. Tack för påminnelsen! Alltid kul att läsa något bra om en bok som man själv har som hyllvärmare.

  7. Den hade jag inte hört talas om ,tack.

Kommentera

