Nyfiken på Ugglemasken

Jag har en vän som älskar ugglor och en sambo som älskar fysik. Gissa om jag då hajade till när jag såg och läste om Ugglemasken av Brigitte Gacha. Dessutom dök den nu upp i nya Vi läser. Helst skulle jag vilja ge den till min vän men ekonomin och jag är inte riktigt överens där. Vännen får hålla tillgodo med en pocket av Överenskommelser.

5 svar till “Nyfiken på Ugglemasken

  1. ochdagarnagar

    DEn finns att låna som e-bok om vännen har ett lånekort, den är läsvärd!

  2. Jag läste om den i ”Vi läser” och blev också nyfiken nu!

  3. Pingback: Vårliga böcker « Bokdivisionen

Kommentera

